luni, 21 septembrie 2015

Inspiratie la inceput de saptamana #5

Buna fetelor,

Cand am intrat pe SheIn si am vazut ca ne asteapta la cumparaturi cu reduceri de 32% la comenzile de peste 52$ si de 34% la comenzile de peste 109$ m-am gandit ca nu ar fi frumos din partea mea sa ii las sa ma astepte prea mult.



Asa ca zis si facut, am adaugat in wish list cateva produse tocmai bune pentru toamna chiar daca temperaturile de afara sunt inca de vara, iar acest lucru nu poate decat sa ma bucure pentru ca renovam casa acum si mai avem nevoie de putina caldura.
Am ales trei cardigane, doua jachete si doua bluzite care mi-au placut foarte mult si sper sa va inspire si pe voi.

Oricat de multe as avea parca nu ma pot abtine sa cumpar incontinuu, cel putin bluze si cardigane. Si voua si se intampla la fel?

Enjoy!

AICI

AICI

AICI

AICI

AICI

AICI

AICI


Aceasta promotie mai este valabila doar astazi si daca ati pus ochii pe ceva va sfatuiesc sa va grabiti!


Va plac alegerile mele? Care este preferatul vostru?Veti profita de aceasta promotie?


Multumesc pentru vizita!


Pupici,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu