miercuri, 12 august 2015

Review:Farduri mono MustaeV



Buna fetelor,

Va aratam pe Facebook acum ceva timp ca am primit cateva produse  de la MustaeV ,pe care urma sa le testez iar acum a venit timpul sa va spun mai multe despre ele. Este vorba despre doua farduri mono si cateva monstre de fond de ten care m-au impresionat intr-un mod foarte placut.




Despre brandul MustaeV am vorbit mai multe intr-un alt articol, pe care il puteti vedea aici asa ca voi trece direct la prezentarea produselor:

Trebuie sa recunosc ca nu ma pricep foarte bine sa ma machiez, de aceea m-am gandit sa apelez la o prietena foarte buna care este make-up artist sa ma ajute cu un machiaj, pentru a va prezenta cat mai bine fardurile.

Atat mie cat si ei ne-au placut in primul rand nuantele, un roz placut si un maro bronz  care pot fi folosite atat la un machiaj de zi cat si la unul de seara.

305 Pink Bikini, o puteti gasi aici:



126 Burn, o puteti gasi aici:



Al doilea plus pe care l-am acordat acestor farduri este ca sunt  pigmentate si se blenduiesc foarte usor. La capitolul rezistenta au trecut cu brio testul, le-am tinut pe pleoape o zi intreaga iar machiajul a ramas intact.

 Va las acum sa urmariti cateva poze cu machiajul realizat de prietena mea Andreea, din care sper sa reusiti sa va faceti o idee. Imi cer scuze pentru calitatea fotografiilor, se simte absenta unui aparat foto pe care sper sa il iau cat mai curand.






In concluzie aceste farduri m-au cucerit si imi doresc cat mai multe nuante. Vi le recomand si voua cu mare drag, o sa va placa cu siguranta.


Voi ati incercat produsele MustaeV? Va tenteaza?

Multumesc pentru vizita!

Pupici,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu