luni, 24 august 2015

Inspiratie la inceput de saptamana #2

Buna fetelor,

Este luni, o noua saptamana abia a inceput iar un episod de inspiratie mi se pare cel mai potrivit pentru aceasta zi pe care majoritatea dintre noi am vrea sa o scoatem din calendar. 

Vreau sa incep prin a va spune un lucru despre mine pe care cu siguranta nu il stiti... iubesc camasile, fie ca sunt cu maneca lunga, scurta sau trei sferturi sunt preferatele mele.




Si pentru ca toamna se apropie cu pasi repezi, mi-am facut un wih list plin de camasute pe shein.com si sper sa reusesc sa mi le cumpar pe toate, mai ales ca preturile sunt foarte accesibile.

Imi plac la nebunie camasile datorita versatilitatii pe care acestea o ofera, le putem purta atat la birou dar si la o plimbare si le putem adapta oricarui tip de tinuta  fie ea eleganta sau casual.

Acum haideti sa va arat ce mi-a atras mie atentia si sper din suflet sa fie o sursa de inspiratie si pentru voi. Enjoy!

AICI

AICI

AICI

AICI

AICI

AICI

AICI

AICI


Ce parere aveti? Voua va plac camasile? Care este preferata voastra?


Multumesc pentru vizita!

Pupici,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu