miercuri, 1 iulie 2015

The Three Things Tag

Buna fetelor,

Am fost nominalizata sa realizez acest tag de Alina,careia vreau sa ii multumesc pe aceasta cale ca s-a gandit la mine.Imi plac foarte mult aceste tag-uri pentru ca ne dau ocazia sa ne cunoastem mai bine, si ma bucur de fiecare data cand am ocazia sa preiau unul.



Acum va las cu raspunsurile mele:

1.Trei lucruri din geanta mea:
Portofelul,telefonul si cheile.

2.Trei lucruri de pe biroul meu:
Agenda,pix-uri de toate culorile si o rama in care mi-am pus cea mai draga fotografie.

3.Trei obiecte de mobilier preferate:
Masuta de cafea,canapeaua confortabila si fotoliul meu lazy in care ma arunc cand ajung acasa.

4.Trei fructe preferate:
Pepenele rosu,nectarinele si ciresele.

5. Trei bloguri pe care le-am vizitat zilnic:
Nu pot sa aleg doar trei,sunt cel putin 10-15 pe care le urmaresc constant.

6.Trei melodii care nu iti ies din cap:
Randi-Visator
Ed Sheeran-Thinking Out Loud
Holograf-De cate ori sa te iubesc

7.Trei lucruri la care ma gandesc acum:
Mare,plaja,costum de baie.Toate gandurile mele sunt la vacanta,mai am doar doua zile asa ca e de inteles.


8.Trei bloggeri cu personalitate mare:
Nu as putea sa aleg doar trei,imi plac foarte multe.

9.Trei sporturi preferate:
Inotul,dansul si aerobicul.


10.Trei lucruri care ma fac fericita:
Blogging-ul,shopping-ul si vacantele.


11.Trei carti preferate:
"Barbatii sunt de pe Marte,femeile sunt de pe Venus","Secretul" si "Spune pot si vei putea".In general imi plac cartile motivationale.



12.Destinatii de vacanta - taramuri de poveste
Bora Bora,Mexic si Maldive.



13.Trei lucruri care vrei sa le faci anul acesta
Sa calatoresc cat mai mult,sa evoluez in aceasta lume minunata a blogging-ului,sa fac mai mult sport.



Asa cum eu am primit acest tag vreau la randul meu sa il dau mai departe, si le nominalizez pe Diana si Maria.


Multumesc pentru vizita!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu