joi, 16 iulie 2015

The Liebster Award



Buna fetelor,

Am primit cu mare drag aceasta provocare venita din partea  Alinei, careia ii multumesc ca s-a gandit la mine si de aceasta data.Imi place foarte mult ideea si chiar imi face o mare placere sau o dau mai departe, dar mai intai haideti sa va spun regulile:



1.  Sa-i multumesti persoanei care te-a nominalizat, mentionand in postare link-ul catre blogul ei;
2.  Sa raspunzi la toate intrebarile primite;
3.  Sa nominalizezi la randul tau 11 bloggeri;
4.  Sa formulezi 11 intrebări la care sa raspunda cei nominalizati de tine;
5.  Nu poti nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
6.  Sa le trimiti celor 11 nominalizati un link la postarea in care i-ai numit, pentru a-i informa.


Inainte de a vedea raspunsurile mele, va invit sa le vedeti si pe ale Alinei aici.

Nu va mai tin pe jar asa ca iata intrebarile formulate de ea pentru mine:

1. Ce te-a determinat sa te apuci de blogging?
In primul rand pasiunea mea pentru tot ceea ce inseamna frumos, am fost fascinanta intotdeauna de aceasta lume minunata.Din fericire pentru mine si jobul meu este tot in acest domeniu, am invatat foarte multe lucruri iar acest lucru m-a facut sa imi doresc sa impartasesc si cu voi toate cunostiintele accumulate.

2. Crezi ca se poate beauty fara fashion?
Cred ca se completeaza foarte bine una pe alta.

3. Ce iti place cel mai mult sa faci?
Imi place foarte mult sa calatoresc, imi doresc sa vizitez cat mai multe tari.

4. Zodii, ce zodie esti?
Sunt in zodia Pesti.

5. Vara sau iarna?
Fara sa stau prea mult pe ganduri aleg vara dar si iarna are partile ei frumoase.

6. Ce nu iti lipseste niciodata din geanta?
Am tot felul de lucruri prin geanta, dar niciodata nu imi lipsesc servetelele.

7. Ca tot e vara, munte sau mare?
Marea, o iubesc si este locul in care ma incarc cu energie pozitiva.

8. Cu sau fara make-up?
Depinde, in general nu folosesc prea mult make-up (un fond de ten sau BB, un rimel si un ruj imi sunt de ajuns) dar sunt situatii in care im place sa ma machiez, in functie si de starea de spirit pe care o am.

9. Crezi in dragoste la prima vedere?
Da cred, cu toate ca nu mi s-a intamplat.

10. Ce tipuri de articole iti place sa citesti?
Imi plac foarte mult articolele de tip review, pentru ca ma ajuta sa imi fac o parere despre anumite produse si sa nu arunc banii pe fereastra.

11. Ce urasti cel mai mult?
Cel mai mult urasc minciuna si ipocrizia, si din pacate in aceste vremuri nebune in care traim le regasesc tot mai des.


Acum ca ati aflat si raspunsurile mele a venit momentul sa vedeti si intrebarile la care m-am gandit pentru voi:

1.Ce inseamna blogging-ul pentru tine?
2.Care sunt produsele esentiale in rutina ta zilnica de ingrijire?
3.Un produs de make-up fara de care nu ai putea trai?
4.Care este articolul tau vestimentar preferat?
5.Cum alegi sa iti petreci timpul liber?
6.Ce fel de articole ti-ai dori sa citesti mai des?
7.Preferi sa faci shopping on-line sau sa mergi prin magazine?
8.Ce apreciezi cel mai mult la un blogger?
9.Tenisi sau pantofi cu toc?
10.Care este cea mai mare satisfactie pe care ti-a adus-o blogul?
11.Ce nu te poti abtine sa iti cumperi?

Intrebarile sunt gata,tot ce mi-a mai ramas de facut este sa va prezint nominalizarile iar ele sunt urmatoarele:




 Sper sa acceptati aceasta provocare si abia astept sa vad raspunsurile voastre.


Multumesc pentru vizita!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu