luni, 13 iulie 2015

Review:Gel de dus Balea After Sun



Buna fetelor,

Inainte de a pleca in vacanta am dat o fuga la cel mai apropiat magazin DM, chitita sa imi cumpar gelul de dus After Sun de la Balea. Am citit despre el pe blogul Elenei, careia ii si multumesc pe aceasta cale, pentru ca nu puteam face o alegere mai buna.

Recunosc ca nu auzisem de un astfel de gel de dus si eram tare curioasa sa il incerc, dar acum haideti sa va spun mai multe despre el:



Descrierea oficiala:
“Curata pielea de clor, sare, nisip si are un efect racoritor. Calmeaza pielea si nu o usuca.”

Ingrediente:

 

Parerea mea:
Primul lucru care mi-a placut la acest gel de dus a fost mirosul foarte placut, iar dupa prima zi de plaja cand l-am folosit, mi-am dat seama ca este perfect. Am simtit o senzatie minunata de racorire si prospetime, iar pielea mea a fost cu adevarat rasfatata.
Nu mi-a uscat deloc pielea, ba din contra a lasat-o moale si catifelata. Pretul este mai mult decat accesibil, numai 6 lei pentru o cantitate de 300 ml.




Cu siguranta acest produs nu imi va lipsi pe timp de vara, si il recomand cu mare drag tuturor.


Ce parere aveti?L-ati incercat?Voi ce produse after sun preferati?


Multumesc pentru vizita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu