miercuri, 29 iulie 2015

NOTD:Forgive Me Essence



Buna fetelor,

Saptamana trecuta premiul castigat pe sudessa.com a ajuns la mine, si am fost tare incantanta ca in sfarsit pot sa testez  ojele Essence. Vreau sa ii multumesc inca o data Mariei si sa ii spun  ca mi-a facut o mare bucurie, imi doream de mult timp sa le incerc.



Pentru aceasta maniuchiura am ales nuanta 13 Forgive Me, este un roz pudrat foarte frumos  si mi se pare perfect pentru vara. Bineinteles ca am folosit si baza si topul primite pentru o rezistenta mai mare.


Imi place foarte mult pensula lata care face aplicarea mult mai usoara, textura este una care chiar se aseamana cu gelul iar de rezistenta nu ma pot plange. In fotografiile pe care le veti vedea o am deja pe unghii de 3 zile, timp in care am facut treaba prin casa si nu a sarit deloc de pe unghii.





In concluzie sunt foarte multumita de ojele Essence si cu siguranta imi voi cumpara si alte nuante.


Ce parere aveti? Voi ati incercat ojele Essence?



Multumesc pentru vizita!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu