duminică, 14 iunie 2015

TAG:This or That



Buna fetelor,

M-am gandit sa incep saptamana cu un TAG foarte dragut, numit This or That  la care Claudia de la claudiaschoice88.blogspot.ro ne-a provocat pe toate .Mie mi-a placut tare mult, si l-am preluat cu mare drag asa ca iata raspunsurile mele:





MAKE-UP:

Blush or Bronzer – Prefer blush-ul ,in nuante de roz si piersica dar din cand in cand mai apelez si la bronzer.
Lip gloss or Lipstick – De cele mai multe ori aleg rujul.
Eyeliner or Mascara – Fara sa stau prea mult pe ganduri,rimelul si cred ca este indispensabil pentru orice femeie.
Foundation or Concealer –Fondul de ten.
Neutral or Color Eyeshadow – Neutral,se potrivesc la orice tinuta sau eveniment.
Pressed or Loose Eyeshadow – Cu siguranta Pressed Eyeshadows,sunt mai usor de folosit :D
Brushes or Sponges – Brushes



NAILS:

O.P.I. or China Glaze - Am incercat doar O.P.I dar am auzit lucruri bune si despre China Glaze,deci pentru moment aleg O.P.I.
Long or Short - Imi plac unghiile scurte,de multa vreme doar asa le port.
Acrylic or Natural – Le prefer pe cele naturale,apelez doar la oja semi-permanenta din cand in cand.
Brights or Darks – Vara le prefer deschise iar iarna merg pe cele inchise.
Flower or No flower – Imi plac dar nu imi lipesc foarte des pe unghii,in general la prefer simple.


BODY:

Perfume or Body Splash – Cu siguranta,parfum.
Lotion or Body Butter - Body Butter in general,pentru ca pielea mea este foarte uscata si are nevoie de o hidratare cat mai intensa.
Body Wash or Soap - Body Wash,cred ca este alegerea tuturor.

LUSH or Other Body Company - Other Body Company,nu am incercat Lush.



FASHION:

Jeans or Sweat Pants – Fara indoiala,jeansii sunt alegerea mea,ii port in majoritatea timpului.
Long Sleeve or Short - Short
Dresses or Skirts – Rochiile sunt preferatele mele,mai ales vara.
Stripes or Plaid - Stripes.
Flip flops or Sandals - Sandalele,sunt cele mai comode si versatile.
Scarves or Hats – Scarves,am o adevarata colectie,imi plac la nebunie.
Studs or Dangly Earrings - Studs,cat mai multi si finuti.
Necklaces or Bracelets - Nu prea port bijuterii,in afara de ceas si cercei,dar imi plac colierele supradimensionate.
Heels or Flats - Flats
Cowboy Boots or Riding Boots - Cowboy Boots.
Jacket or Hoodie - In mod sigur, Jacket.


HAIR:

Curly or Straight – Staight,dar imi plac si buclele,imi fac din cand in cand.
Bun or Ponytail – Bun.
Bobby Pins or Butterfly Clips - Buttefly Clips.
Hair Spray or Gel - Nu prea folosesc produse de styling,foarte rar fixativ.
Long or Short - In mod sigur,lung.
Light or Dark – Light,sunt blonda de mult timp.
Side Sweep Bangs or Full Bangs - Acum am breton intr-o parte dar imi place si cel complet,l-am avut si asa.
Up or Down - Up.


RANDOM:

Rain or Shine – Ador soarele.
Summer or Winter –Cu siguranta,vara dar si iarna are farmecul ei.
Fall or Spring - Sunt nascuta primavara si este anotimpul meu preferat.
Chocolate or Vanilla - Ciocolata.


Acestea au fost raspunsurile mele si vreau sa ii multumesc Claudiei pentru acest Tag pe care vreau sa il dau mai departe si le nominalizez pe:Loredana,Eva,Elena,Lucia,Diana si Maria.

Abia astept sa vad raspunsurile voastre fetelor.



Va multumesc pentru vizita!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu