luni, 8 iunie 2015

Produsele preferate de la MustaeV



Buna fetelor,

Am aflat de provacarea pentru bloggerite(mari si mici care isi doresc sa testeze produsele MustaeV) lansata de Suddesa de pe blogul prietenei mele dragi Loredana si m-am hotarat sa particip si eu.


Aceasta provocare consta in alegerea a trei produse de pe site-ul MustaeV pe care am vrea sa le incercam iar premiul consta intr-un fond de ten Skinny Tint Foundation in nuanta Bright Beige.Suna tentant nu?


Despre MustaeV:
Creat pentru make-up artistii profesionisti,este original din Coreea si se bazeaza  pe 60 de ani de experienta in industria produselor de machiaj si cosmetica.Pe site-ul lor puteti gasi produse de machiaj,pensule si tot ce aveti nevoie pentru un make-up perfect.

Acum haideti sa va arat si cele trei produse care mi-au atras atentia si pe care mi-as dori sa le incerc:

1.Lustruous Cream Base - o baza de machiaj cu particule de perle care ofera tenului luminozitate,hidratare si ajuta la intinderea perfecta a fondului de ten.
2.Cheeky Chic Blush-Floral Glow - o nuanta superba de care m-am indragostit la prima vedere.Cu o textura lejera si particule fine nu usuca pielea si protejeaza culoarea pe parcursul intregii zile.

3.Maxi Volume Mascara - un rimel care promite un volum surprinzator si un negru intens care ofera genelor un aspect spectaculos.Nu-i asa ca toate vrem acest lucru?

In incheiere vreau sa va invit pe toate sa alegeti trei produse MustaeV pe care ati vrea sa le testati,si sa participati la acest concurs minunat organizat de Sudessa careia vreau sa ii multumesc pe aceasta cale pentru sansa care ne-o ofera.


*Cu acest articol particip la concurs.


Voi ce produse MustaeV ati alege?


Multumesc pentru vizita!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu