miercuri, 10 iunie 2015

Ce costume de baie purtam vara asta?



Buna fetelor,

In sfarsit a venit vara cea mult asteptata si odata cu ea gandul ne zboara la vacanta,la plajele insorite si la plimbarile relaxante pe malul marii.Dar inainte de a ajunge acolo, trebuie sa ne alegem costumul de baie perfect,care sa ne avantajeze si sa ne faca sa ne simtim bine in pielea noastra.



Am intrat pe site-ul Jolidon si am gasit cateva modele superbe,care mi-au placut la nebunie si m-am gandit ca pot fi o sursa de inspiratie si pentru voi.Trebuie sa recunosc ca in materie de lenjerie intima si costume de baie sunt fana acestui brand,materialele pe care le folosesc sunt foarte fine,confortabile si rezistente.

Am citit despre tendintele acestui sezon si am vazut ca se poarta costumele intregi,care sunt foarte frumoase,o sa vedeti cateva si in pozele care urmeaza insa eu sunt adepta tot a celor din doua piese,mi se par mult mai practice mai ales pentru cele care vor si un bronz frumos si uniform.
Acum va las sa urmariti modelele alese de mine care sper sa fie si pe placul vostru:













Care este preferatul vostru?Voi ce costume de baie purtati vara asta?


Multumesc pentru vizita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu