joi, 21 mai 2015

Rochie si tenisi - o combinatie surprinzatoare



Buna fetelor,


M-am gandit destul de mult la subiectul pe care il voi aborda in primul meu articol si pana la urma m-am decis sa va prezint  o combinatie inedita pe care eu o ador: ROCHIE CU TENISI.




Acest trend s-a nascut din nevoia noastra de confort,libertate dar in acelasi timp in pas cu moda.Tenisii au castigat mult teren in ultimii ani fiind un accesoriu nelipsit din dressingul oricarei femei iar rochitele pe care le gasim intr-o varietate de culori,modele,imprimeuri si materiale sunt alegerea perfecta pentru zilele calduroase de vara.



Combinatia intre aceste doua piese la care in urma cu cativa ani cu siguranta nu ne-am fi gandit,creaza un efect WOW si ne ofera de asemenea versatilitatea pe care toate ne-o dorim in aceste vremuri in care suntem intr-o continua miscare.
In cazul in care trebuie sa mergem la un eveniment iar timpul nu ne permite sa ne schimbam tinuta putem rezolva problema doar inlocuind tenisii cu o pereche de pantofi stiletto sau sandale,in functie de rochie bineinteles.


Inainte sa va las cu mai multe poze care sper sa va inspire sa experimentati cat mai mult,trebuie sa mai precizez ca nu putem merge la extrem folosind si rochii de seara in aceasta combinatie.









Ce parere aveti?Voi ati incercat aceasta combinatie?


 Multumesc pentru vizita!
 



6 comentarii:

  1. eu rar port rochii, dar chiar as incerca, iubesc tenesii :), <3
    www.alinapink.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da este o comninatie care merita incercata chiar daca nu esti adepta rochiilor :)

      Ștergere
  2. haha, ce m-ai nimerit!
    chiar azi am fost rochie si tenisi :)) bineinteles, o rochie simpla, neagra, mai sport, nu chiar orice rochie merge cu tenisi, nu suport combinatiile duse la extrem

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca te-am nimerit:) e o combinatie foarte frumoasa dar intr-adevar nu trebuie dusa la extrem am specificat si in articol asta.

      Ștergere
  3. Da, sunt perfect de acord cu ceea ce ai spus. De aceea inca imi caut perechea de tenisi albi...simpli, pe care sa ii port nu doar cu rochite! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Lori,sper sa gasesti cat mai repede perechea de tenisi albi pe care o cauti si sa faci cat mai multe combinatii frumoase :) Pupici

      Ștergere