miercuri, 27 mai 2015

Review:Apa micelara Roc Confort Extreme



Buna fetelor,

Iata ca a venit si vremea primului review, si o sa va povestesc despre cea mai recenta achizitie a mea de pe site-ul produsecosmetice.ro si anume apa micelara Roc Confort Extreme.Am inceput sa folosesc de curand apa micelara pentru demachiere si pot spune sunt incantata de rezultat.

Eu sunt fana a brandului Roc,produsele lor sunt dermato-cosmetice de cea mai buna calitate si cand vine vorba despre ingrijirea tenului sunt intotdeauna pe lista mea.Dar momentan haideti sa va spun mai multe despre acest produs:



Descrierea oficiala 
''Curatare optima si delicata!
Tenul sensibil este acum demachiat si ingrijit asa cum se cuvine cu miraculoasa lotiune micelara de la ROC.
A fost special conceputa pentru indepartarea tuturor rezidurilor atat pentru ten cat si pentru zona extrem de sensibila a ochilor.Nu contine alcool,este destinat tenului sensibil si este conceput pentru a minimiza riscul alergiilor. Lasa pielea sa respire pastrand tenul perfect curat.''

Ingrediente:


Parerea mea:
Primul lucru care m-a atras la acest produs a fost ca este destinat tenului sensibil,si nu contine alcool sau parfum.Curata foarte bine tenul,nu mi-a provocat niciun fel de iritatie sau usturime la nivelul ochilor.

Ce imi mai place foarte mult este ca nu imi usuca fata,iar pentru mine este foarte important acest aspect pentru ca in general am aceasta problema,si imi este greu sa imi aleg un produs care sa mi se potriveasca.

Cantitatea acestui produs este de 200 ml si il puteti gasi AICI la pretul de 39,99 lei redus de la 67 lei.Eu nu i-am gasit puncte slabe si il recomand cu placere,mai ales celor cu ten sesibil.




Voi ati folosit apa micelara Roc Confort Extreme?Ce produse folositi pentru demachiere?


Multumesc pentru vizita?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu